Thursday, August 26, 2010

Apa nak jadi?

Tak tahu kenapa. Asal aku stuck je buat coding, mula la aku nak baca blog, main facebook, google gambar makanan.Kalau dalam sejam sekali boleh la terima.

Ini fokus seminit dua, pastu minit ke 3 dah stuck pale otak ni. Rasa tak boleh berfikir. Boleh je paksa berfikir tapi hati aku duk hasut, jangan fikir banyak-banyak, nanti stress. Stress tak elok untuk kesihatan.

Aiyo..camno ni? Macam dah naik lemak je aku ni. Nak bagi semangat la kat diri sendiri. Janji ngan diri sendiri la 'Kalau berjaya settle task ni sebelum kol 5, boleh gi bazar ramadhan'. Haha..macam tak membantu je kalo janji macam tu. Cuba dapat janji macam ni 'Settle benda ni cepat nanti bos naikkan gaji'. Harus ko, buat coding sampai menangis pun aku sanggup ;p

p/s: tiba-tiba semangat nak ngadap coding balik. Berangan dapat naik gaji sambil senyum-senyum ngadap coding. (schedule entry ditaip beberapa jam yang lalu )

No comments: