Wednesday, October 13, 2010

Booked : Official Photographer For Our Big Day

Weekend lepas antara weekend-weekend yang busy. Tapi alhamdulillah 2 persiapan perkahwinan dah berjaya dibuat dan 1 majlis besar dah di'attend' oleh aku dan din.

Pagi sabtu, aku dan din rushing gi KLCC (Pameran Pengantin). Nak survey dan book mana yang patut. Tiket masuk event tu RM1 sorang. Dalam tu ada la beberapa vendor persiapan. Kami dah booked Official Photographer (OP) majlis kami nanti.

OP yang kami pilih ni kami dah pernah tengok hasil kerja diaorang. Wife kepada sepupu din keje sana. Masa tunang hari tu pun dia ada ambil gambar. Nak share dekat sini tapi aku tak reti nak ambil gambar-gambar tu from fb (ko ingat semua yang belajar IT tahu everything ke pasal IT. IT tu besar skopnye). But, korang boleh gi website Pixelworks ataupun blog hasil kerja wife sepupu din tu.

Gambar din @ Pameran Pengantin KLCC .Teka aku mana?

Time pameran tu ada jugak tengok kad. Tapi aku tak berminat dengan promosi yang ditawarkan. Walaupun vendor kad ada bagi free 1000pcs kotak dan bunting. Masa tu aku fikir nak dapatkan kad yang ikut taste aku walaupun harga murah. Lagipun kotak-kotak banyak ngan bunting tu tak penting bagi aku. And more aku segan la nak letak bunting-bunting. Cukup la tanda arah jalan orang kahwin yang biasa-biasa tu.

2 comments:

Sayid Hameed said...

oh lina bole msg kt wewe x quotation photographer ni.Nak survey2.Boleh kan?

Nurul Haslina said...
This comment has been removed by the author.