Tuesday, December 14, 2010

Bunga Pahar : Dah Beli

Bunga Pahar adalah a part of penyeri pelamin. Jadi bunga pahar adalah versi bunga telur yang lebih grand gitu. Nowadays, harga bunga pahar mahal. Tapi korang boleh untuk memilih guna bunga telur yang biasa-biasa sahaja as bunga pahar. Ikut bajet dan kemampuan sendiri.

Kebetulan hari ahad lepas wawa my housemate nak hantar kawan dia ke Nilai. so, alang-alang dah ke sana, kitaorang ke Nilai 3. Thanks wawa sebab bawa aku ke Nilai. Thanks to aida too sebab rela follow walaupun dalam keadaan demam dan  cuaca Nilai yang panas terik dan kering.

Aku tak ingat ke berapa aku masuk. Tapi kat kedai tu, aku macam tak nak balik ok. Bunga paharnya aku tak pernah tengok kat mana-mana wedding, pastu harga memang murah la. Cuma, aku tak de choices untuk bunga yang pahar yang itu. Sedih di situ.
Ini bukan bunga pahar aku beli tapi ni la latest design yang tak pernah tengok kat mana-mana wedding yang aku pernah attend.
Tapi aku beli jugak bunga pahar kat kedai tu cuma bukan yang latest design yang meletop tuh. Design macam biasa je tapi nampak mewah dan ada kelas.Harga pun sangat la murah. Suka-suka =)

2 comments:

Nadya Zahid said...

dear,

i bli bunga pahar last week...aiyoooooo,mahal gak bile nak kene bli 100 batang kan?
hahahahah..i bli rm3...i rase tu pon dah mahal...tp bile tgk ade yg sampai puluh2 hengget pon!

lina said...

I beli yg murah sgt. Kebetulan terjumpa. Even my mom sgt-sgt tak percaya i dapat harga macam tu. But kena tambah ribbon sikit nak bagi bunga tu meriah ;p