Friday, December 24, 2010

Contest : Bunga-Bunga Cinta

Sticky Post sampai tarikh tutup contest. Sila scroll ke bawah untuk entry terbaru
Dalam 1-2 minggu ni aku duk terfikir nak buat contest since ramai bride2be yang singgah dekat blog aku ni. Ini kira a part of appreciation kerana sudi share info pasal wedding with me =)

Syarat-syarat contest:
1) Tak perlu nak jadi follower blog aku ni tapi kalau nak jadi jugak, aku tak paksa.
2) Mestilah bride to be yang akan berkahwin bulan 1/2011 dan seterusnya.
3) Terpulang sama ada kamu nak buat entry khas atau emailkan jawapan kepada saya haslina.hairudin@gmail.com
4) Jawab soalan-soalan ni :
  • Siapa nama kamu dan bakal suami kamu? (letak nama samaran pun boleh)
  • Apa warna tema nikah atau sanding atau tandang (pilih 1 saje majlis) dan ceritakan kenapa pilih warna itu.
  • Bila majlis tersebut akan berlaku? (bagi b2b yang masih tak tetap tarikh boleh agak-agak je bulan berapa)
  • Ni soalan mencabar sikit. Cerita dengan penuh perasaan kenapa kamu suka sangat dengan bakal suami kamu tu.
5) Contest ini dimulakan dari tarikh entry dipublish sehingga 24 December 2010 pukul 1 petang (1300 waktu 24 jam)
6) Letak gambar di atas sebagai bukti penyertaan =)
7) Sila tinggalkan komen di bawah untuk penyertaan contest.

Hadiah:
Hand bouquet untuk majlis kamu nanti. If dah ada hand bouquet, aku akan transformkan hadiah dalam bentuk  bunga hiasan yang dapat pemenang gunakan dalam bilik tidur atau di mana saja yang kamu suka.


31 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh....menarik nih. rasa nk join je...coz zie bride to be...hikss. bakal kawen 11.11.11, insya'allah...hehe

klo free nnti...nk join ah :D

Unknown said...

saya join nanti ek. skrg agak bz skit sori ek nanti kita keep in touch =)

Puan Nurul said...

hai awak..saya nak join la ..tp saya masih baru lagi..takpe ke..

okes..saya udah jd follower awak..
jom exchange link..
http://nurulazrol.blogspot.com

Unknown said...

Syafa bole join tak? jauh nun di Penang. kalu menang bole antar ke kt umah ni?(waaaah bajet cm dh menang :P)

lina said...

zie --> boleh,zie. memenuhi syarat ape. join la :)

nora --> join tau :)

cik nurul --> join la. tak kesah la baru ke lama :)

ciksyafa --> saya sanggup kurier sampai ke pintu rumah ciksyafa kalau ciksyafa menang :)

Nur Iman said...

Nak join..jap..nk g mengarang sepenuh jiwa dulu...sbb nk dpt kn hand bouquet tu...hihi....

lina said...

ok nur iman. Nanti bg link atau email kat email i ey :)

Nur Iman said...

Br dpt masuk..tenet bengong td.hehe..ni link karangan sepenuh hati saya....
http://firnaa86.blogspot.com/2010/12/contest-lagi.html

lina said...

nur iman,thanks for joining :)

Aida & Riana said...

Hai Lina, nk join jgk..do visit my blog
http://chintaaidaiskandar.blogspot.com/

Aida & Riana said...

My link directly to the post,

http://chintaaidaiskandar.blogspot.com/2010/12/chinta-aida-iskandar.html

Thanks (",)

Unknown said...

salam..nak join gak la..nnt dh siap kite emel erk..:)

lina said...

fainie_riz --> hai aida, thanks for joining. Nanti i visit ur blog ey :)

adila --> salam. ok :)

iedayah said...

wa...mcm menarik je contest ni

lina said...

iedayah --> join la. sempat lagi :)

Unknown said...

salam cik lina...ni link kat blog saya..tp nnt saya emelkan jawapan ok..xsmpt lg nk tulis skrg..hehe..http://wnuruladila.blogspot.com/2010/12/contest-bunga-bunga-cinta.html

Puan Nurul said...

hai lina..saya mau join contest ni..

direct link:
http://nurulazrol.blogspot.com/2010/12/contest-bunga-bunga-cinta-syarat-syarat.html

lina said...

adila --> ok dear =) thanks for joining.

cik nurul --> thanks for joining =)

Unknown said...

already emel to u..:)

.: an :. said...

salam
ok lina! an dah sent emel untuk contest ni... wink2! =D

walimahpedia@yahoo.com

trimas!

gorgeous ♥ said...

Salam lina..saya dh jd follower awak dan dah email to u all jawapan kepada email lina k... ^_^ tq so much dear... i'm fariha.

lina said...

adila, an & fariha --> dah receive. Thanks for joining =)

LisaLisut said...

Haiiiiiiiiii.
Jumpa blog and contest ni dari blog Walimahpedia.Hihi.I nak join jugak ye..tunggu my entry in my blog, thanks :)

I follow ur blog from now.hehe

lina said...

lisa, hi. join la :)

Emme Amalina said...

hi dear...nk join ur contest

i da wat entri & send u email.hehe
ni entri :

http://myjourneythrougheverythingnice.blogspot.com/2010/12/contest-bunga-bunga-cinta.html

let's exchange links.. :)
tq dear..

Ms and Mr Red Ribbon said...

Saya dah join :)

http://redribbonboutique.blogspot.com/2010/12/contest-bunga-bunga-cinta.html

Elya Roza said...

haaa meanrik juagkk contest niii...insyaAllah nk cube joinn laa..hehe

lina said...

hai amalina, red ribbon. already receive your penyertaan . thanks for joining =)

elya --> meh la join =)

Nadya Zahid said...

nak join gak..boleh x?

lina said...

nadya --> boleh dear. meh la join =)

FaRaLySsA said...

xde contest baru ke..jom kite saling ziarah...hehe...sy follower awk yg ke 50..lucky kn..hehe!!!..