Monday, December 13, 2010

Bridezilla Mode Turn On Di L*C

Ingat tak, aku pernah buat entry pasal kemarahan aku terhadap vendor kad kahwin? Sekali lagi vendor kad ni menguji kesabaran aku.

Aku ke L*C sabtu lepas. Sikit punya banyak dugaan. Jalan Pudu jammed teruk pastu nak cari parking sikit punya hazab. Dah siap parking dekat Plaza Pudu yang agak horror tu, rupa-rupanya aku kena pergi cawangan L*C dekat jalan besar tu. Cari teksi, sorang pun tak sanggup nak meredah ke jalan yang jammed tuh. So, aku jalan kaki la. Yang aku betul-betul marah, kenapa masa aku booking, call banyak-banyak kali tu, tak cakap tengok draft tak sama tempat dengan tempat booking kad. Pastu korang suka-suki je siapkan draft aku lambat-lambat. Dah aku marah-marah, korang bukan nak coolkan aku malah menyakitkan hati aku. Serius aku tak puas hati!

Check draft dan aku nak bayar 2nd deposit, korang punya mesin guna debit card rosak. Bukan aku tak nak keluarkan duit banyak-banyak, tapi kawasan tu memang macam tak selamat dari peragut. So, sekali lagi aku berjalan kaki ke Caltex untuk keluar duit.

Masa booking, aku dah tolerate korang letak tarikh pickup on 20/12 . Masa tengah check draft tu, aku tanya boleh ke korang siapkan on 20/12 hari aku nak pickup tu? The designer cakap biasanya 2 weeks after the 1st draft checking. 2 weeks maknanya 25/12 mcm tu. Eeeeeee! geram tul aku! Tapi aku firm nak jugak on 20/12 as what they promise me masa booking. Designer tu cakap mintak aku call on 19/11 check dah siap ke belum. I bet you. Another story of bridezilla dalam blog aku ni.

No comments: