Wednesday, October 27, 2010

Baju Sanding Dah Hantar Tempah

Sabtu hari tu aku dah hantar tempah baju sanding untuk majlis di Lipis nanti. Dah lama aku aim nak tempah dengan bridal boutique ni. Ok, aku tempah kat Orange Bridal tempat pakej pengantin kawan baik saya ambil untuk majlis dia nanti.

Bagi aku, kos tempah kat sini murah dan berbaloi sebab mostly baju-baju yang diorang ada semua cantik-cantik. Yang bestnya diorang jahit sendiri baju-baju tu. Aku pun ada berkira-kira nak sewa baju untuk nikah dan bertandang kat butik ni. Tapi tu semua tak confirm lagi. Buatnya rasa nak beli kain baru ;p

Aku dah discuss design yang macam mana aku nak. Tengah discuss-discuss aku ada tercakap yang aku dalam proses menyelimkan badan. So ukuran may be akan tak sama dengan yang sekarang. Yes! aku sedang mendapatkan kembali berat 1 tahun 1/2 yang lepas. huhu payahnya. So, wany (owner butik) cadangkan aku ambil ukuran on December nanti. That time boleh bawa din untuk sessi ukur-mengukur jugak.

Aku ade request untuk wany buatkan veil untuk aku. Sebab kain lace aku berlebih banyak. Aku beli 6 meter macam tu. Tapi masih lagi duk fikir nak guna kain net or chiffon untuk veil tu. Sebab kain-kain ni berbeza cara jatuhnya veil. Nanti discuss lagi ngan wany.

Sebenarnya banyak yang di'discuss' tapi aku cerita ni je.

No comments: