Friday, August 13, 2010

Bosan

Pagi tadi dengar hot fm bincang tajuk bosan terus hari ni jadi bosan pulak. Terpengaruh dengan radio ni ;p Tapi sebenarnya masalah bosan ni bukan hari ni je. Dah berhari-hari.Produktiviti merundum habis.

Dah la tengah tak di assign kat apa-apa project. Nak buat thesis di office pulak macam takut-takut bos tau aku buat keje lain. Tapi kan.. aku duk asyik bloghopping tak habis-habis. sampai refresh sesetengah blog berkali-kali. Kadang-kadang blog yang orang lain kate tak best pun aku baca gak.hik hik.. sambil-sambil tu bace-bace blog Bride2Be. Banyak info yang berguna di kemudian hari kat sana. Tak lupa gak blog-blog makanan (yang ni bagi idea nak berbuka apa nanti ;p)

Sambil-sambil tu aku ade gak study-study gak coding. Cuma kadar study tu kurang la. Semangat! di mana ko semangat?! Cepat la datang semangat oi! aku bosan ni.

P/S: Aku tak makan nasi lagi time sahur atau berbuka. Tapi berat aku still tak turun-turun. Salah penimbang ke, salah pemakanan ke atau salah tak membuang?

No comments: