Tuesday, January 11, 2011

Pos Kad Kahwin

24 days to go

2-3 hari ni kerja aku duduk mengepos kad je. Tak boleh nak buat sekali harung sebab alamat aku kumpul sikit-sikit. Kat facebook dah lama aku letak event khas untuk mintak-mintak alamat. Tapi macam kurang berjaya. Pastu aku push private message ke semua guest list aku. Banyaklah juga yang anta address.

Cuma aku a bit terkilan sebab macam ramai lagi je yang tak bagi alamat. Takpela aku fikir positif je la yang diorang memang tak dapat nak datang nanti so tak nak bazirkan kad aku. Tapi jangan la ada pulak yang cakap terasa hati sebab aku tak jemput. Memang boleh mendatangkan amarah sebab aku dah penat menjemput. Dah ko tak bagi alamat siapa suruh (tiba-tiba emo pulak). Banyak benda lagi aku nak fikir bagi menjayakan majlis perkahwinan aku nanti.

Lagi 1 yang buat aku ala-ala hangin, aku buat status minta alamat kat mana-mana kawan yang tertinggal keretapi ke ape kan. Jangan la sibuk-sibuk nak bergurau. Mood aku sekarang adalah serius sebab banyak benda nak fikir weih. Orang yang dah kahwin dan nak kahwin je paham kot.

Harapnya semua kad sampai before aku kahwin. Risau gak dengan performance Pos Malaysia ni. Setem dah mahal, harap servis pun 'mahal' gak la.

2 comments:

dd dudu said...

org tu gurau2 cane linaa.. nanti sms eh klu xmo cite kat sini ;p

lina said...

ala gurau biasa je. mungkin tgh stress so aku emo sikit ;p