Monday, January 3, 2011

Bunga Manggar DIY (1)

Aku tengah berusaha menyiapkan bunga manggar yang lain dari kebiasaan. Saje je nak buat lain dari biasa. The idea is from here (http://www.shajaratuldesign.com/1014/index.asp?type=blogcomment&id=6384) tapi cara buatnya lain sikit.

Insya-Allah kalau ada masa, aku share cara aku diy bunga manggar tu.

p/s: kepada peserta contest bunga-bunga cinta : sabar ey korang. Proses penghakiman sedang dijalankan tapi ada gangguan sikit sebab aku tengah berusaha menyiapkan kerja office. Nak cuti kahwin dah ujung bulan ni tu yang banyak kerja ;p

4 comments:

Ciksue said...

hehe..sue pun tgh wat gak..br sikit,tak tahu leh siap ker tak>.hehe

lina said...

smlm baru dpt 11 batang lidi je. good luck ciksue. Nanti, tunjuk la ciksue punya bunga manggar :)

CikSyafa said...

waaaaah, tak sabar ni.nak tengok bunga mangga ^__^ chaiyookk

lina said...

thanks cik syafa =)