Tuesday, November 2, 2010

Sudah Pindah

Aku dah pindah rumah. Pindah masuk rumah kawan yang terdekat. Akhirnya after a year berkongsi bilik, aku dapat space sendiri again. Tak de dah serabut-serabut nak fikir orang tak selesa ke hape dengan keserabutan aku.

Tapi still ada barang kat rumah lama, ingat deepavali nak datang ambil. Tengok dulu bila din datang. Nak dera dia angkat ice box, 1 rak rak yang berat dan beberapa barang kecil yang lain.

I'm back to work after cuti selama 3 hari last week (jumaat and weekend ;p). Semalam Monday blues yang melampau. Patutnya kena siapkan 1 module secara bersungguh-sungguh. Tiba-tiba module tu ok secara tak sengaja (sebenarnya aku lupe apa yang aku dah buat khamis before balik kerja tu). Tinggal 1 module agi then kena balik office. Yes, bos sudah panggil aku balik office.

Persiapan kahwin : 'nada' * in spanish means --> tiada. Sepatutnya aku dah by right tempah kad kahwin. Tapi aku tak mau gi tempah sorang-sorang. Nak gi sama-sama ngan din. It's our wedding anyway ;p

ok, sudah cukup dos. Sila sambung kerja :)

No comments: