Monday, November 1, 2010

May be.................

Jumaat lepas aku sekali lagi berjumpa pakar. Kali ni to get 2nd opinion from ketua pakar. Bukan sebarang pakar ey. Ketua Pakar Ortopedik Negeri Pahang.

Since MRI leher tak de yang abnormal, so i need to undergo another mri. Kali ni untuk brain pulak. Tapi before tu, aku kena jumpa pakar ENT to exclude chances penyakit lain.

Yela sakit aku ni dah melarat-larat. Dulu just left leher,kaki dan tangan je problem. Now, my left eyes, my left pipi. Aku punya ingatan and hearing tak macam dulu. Kalau ada skala untuk tahap kekurangan ingatan dan pendengaran tu, dulu aku boleh bagi 10/10, sekarang 6/10 je or may be 5/10.

Aku ade terdengar ketua pakar tu explain kat pakar yang examine aku tu. Perkataan yang buat aku takut kalau aku ade sakit tu. Hopefully aku salah dengar la.

Jumpa ENT bulan 12 nanti, MRI still tak dapat tarikh bila.Tiba-tiba aku teringat kisah 50 first date ;p dah.. dah... sambung kerja walaupun monday blues

No comments: