Wednesday, November 24, 2010

Kisah Kami (4)

Rupa-rupanya aku tak sambung kisah kami 4 kat blog lama atas sebab-sebab tertentu. So, sekarang tengah tulis ni aku recall pe jadi lepas 1st date tu.

ok, after 1st date aku tak ingat sape yang exam time tu pulak. Aku ke din tapi kitaorang kena tunggu next dating time after exam habis. Calling and 'sms'ing sepanjang masa jalan. 2nd date we plan to have like double date tapi tak de la double date sangat pun sebab each couples gi tempat lain-lain. Jumpa je kat tempat yang sama. 

Masa time nak jumpa tu memang dup dap la.Janji jumpa dulu kat KL Sentral then kami gerak ke mana-mana after that. Aku naik komuter dari serdang ke KL Sentral dengan one of my friend. Sampai KL Sentral gi dulu toilet then baru call din tanya dia kat mana. So, we plan to met up at Mc'D for breakfast together. Tapi aku tak gi terus aku intai-intai dulu tengok din dah sampai ke belum. Tapi korang nak tau apa jadi? rupa-rupanya....... din ada belakang aku je. Tengah tengok aku duk intai apa. Sweet kan kejadian tu? Ke aku je yang rasa sweet?

After that, we had our breakfast then kitaorang gi Times Square. Kat Times Square din ada bagi hadiah pertama sepanjang relationship kitaorang. Masa tu, kalau aku pegang apa je mesti din nak belikan. Nasib baik aku jenis shy-shy cat time tu. Kalau tak memang habis duit din membeli hadiah untuk aku je. 1st hadiah tu bracelet batu amethyst (color purple) bentuk heart. Nanti kalau ada masa aku ambik gambar bracelet tu.

Kisah Kami 4 sampai sini je. Next kisah cerita time aku praktikal pulak dan surprise yang din buat yang aku akan ingat sampai bila-bila.

No comments: