Thursday, June 13, 2013

Wanita Hari Ini

Aku hari-hari la kalau sempat mesti nak tengok wanita hari ini (WHI) kat tv3. Kadang bukan apa, nak tengok orang promote produk-produk baru. Pastu nanti boleh bagitau din. Customer kedai din kemain laju lagi, tengahari produk keluar kat WHI, petang dah datang kedai tanya-tanya nak beli. Macam le semua produk din ambik jual kat kedai. Yela.. produk sekarang macam-macam. Kita pun tapis mana yang laris dan boleh jual, mana yang tak.

Aku kadang suka jugak tengok cara orang promote produk ni. Kemain semangat lagi. Macam Kak ton, dr Vida dan d'Herbs, dato Aliff tu. Kadang tengok pemakaian diorang. Umagai.. kemain bling..bling.. lagi dr Vida tu. Tapi cara dia tu la attraction untuk customer ingat dan beli produk diaorang.

Aku ni sebab din ada kedai jual-jual produk macam ni, so dah ade keberanian lah nak cuba produk-produk. Dulu aku tengok je orang beli itu ini. Nak try tak berani. Sekarang, before try apa-apa produk, aku survey dulu. Mana yang ok, aku cubalah. Tapi bukan nak cakap apa, dalam banyak produk aku try, Maixara C -Sential is the best!

Siapa nak order Maixara C -Sential, this month aku bagi free gifts worth RM 20. Aku nak bagi diskaun, HQ tak benarkan so aku bagi free gifts buat ganti diskaun tu. Harga MCS dengan HA RM 99.00 (1 kotak), RM 190.00 (2 kotak), RM 270.00 ( 3 kotak). Free postage ke seluruh Malaysia. sms/ whatsapp 0126637842 untuk offer ni.

No comments: