Thursday, June 20, 2013

FAQ Produk Jualanku

Since banyak yang bertanya soalan yang sama so aku rangkum jela kat entry ni. Senang..

#1 - Apa perbezaan produk Maixara, Aurawhite dan Ferwhite?
Setiap produk ada kelebihan masing-masing. Tentulah bendanya tak sama. Kalau tanya aku mana yang lebih bagus, setiap orang respond berbeza untuk setiap produk. Semua ikut penerimaan badan kita.

#2 - Maixara C-Sential aku jual ni original ke?
Of course original sebab aku memang ambil dari stokis primier. Beware ye korang kalau ada orang bagi harga murah tak ikut harga HQ tetapkan, ada kemungkinan MCS tu tak ori. Dapatkan dari pengedar/mini stokis yang sah.

#3 - Boleh Cash on Delivery (COD)?
Boleh untuk kawasan Bandar Tenggara/ Kulai dan Johor Bahru sahaja. Tempat lain guna poslaju. Tapi jangan risau, tak lama mana pun poslaju. Ikut kawasan, kalau kawasan bandar esok dah sampai dah. Kalau pendalaman sikit, ambil masa 2 hari. Dah terbukti kecepatan poslaju sebab hari tu pos ke Sandakan, esoknya barang dah customer terima. Aku pun terkejut sebab cepat sangat.

#4 - Apa beza MCS HA dan tanpa HA?
Yang ada HA tu formula MCS yang telah diperbaharui. Kiranya tanpa HA tu produk awal Maixara la. Penerangan HA sila baca entry aku yang lepas : http://linapersonaljournal.blogspot.com/2013/05/maixara-c-sential-dengan-hyaluronic.html

#5 - Harga boleh diskaun ke?
Diskaun ni ikut HQ. Ada produk boleh diskaun atas sebab-sebab tertentu.

#6 - Caj postage?
Setakat ni free. Dengar kata poslaju nak naikkan harga. Kita tengok dulu macam mana harganya. Pastu baru cari jalan yang tak membebankan customer dan aku.

#7 - Berkesan ke Maixara/Aurawhite/Ferwhite ni?
Yang ni subjektif sangat. Ikut penerimaan badan masing-masing. Macam aku works on MCS. Ada setengah orang Aurawhite, ada orang yang lain Ferwhite. Proses penerimaan pun berbeza-beza. Ada yang cepat, ada yang lambat. Yang penting ikut cara pemakanan produk yang betul, untuk hasil yang berkesan. Untuk yang beli dengan aku memang aku ada bagi tips extra untuk hasil yang lebih berkesan. Ini special untuk customer yang beli dengan aku je.

ok la, cukup kot dulu untuk kali ini, nanti kalau ada soalan aku cuba jawab lagi :)

No comments: