Friday, June 14, 2013

Ibrahim Boboy Bukan Gegirl

Kekadang ada orang tanya aku 'baby girl ey?'. Jawab aku ' taklah, boy'. Kenapa selalu sangat orang salah anggap Ibrahim ni gegirl. Even mak aku bawa dia pergi pasar, ramai yang ingat Ibrahim girl.


Some said may be muka Ibrahim manis macam gegirl. Ada yang cakap sebab kening dia. Feature kening tu macam kening pompuan. Yang aku perasan some more bulu mata Ibrahim panjang. Kalah bulu mata aku. Kalah jugak bulu mata pelsu Che Ta.

see.. bulu matanya panjang
Sebab kecik-kecik lagi orang dah cakap muka macam gegirl, aku kena asah Ibrahim ganas-ganas sikit. Tapi sekarang bila Ibrahim melasak sikit rasa macam 'adeih! tak laratnya...'. Serius Ibrahim sangat aktif dan lasak. Dalam kereta meniarap, buat kuda-kuda nak merangkak tu ikut suka hati dia je. Kalau letak atas kerusi duduk/baring dia tu, suka-suki jugak nak tertiarap. pastu terkepak sebab macam tersepit. Aku la risau. Takut dia jatuh kan?
Macam ni la aksi dia tersepit. Lama sikit sebab tak berjaya nak lepaskan diri, mula la nak menangis

Ok, la.. conclusionnya Ibrahim memang boboy ye. Jangan salah anggap dia gegirl pulak :)

No comments: