Friday, June 21, 2013

Product Review: Shiseido Black Mud Peel Face Mask

Ecece.. nak mereview produk pulak aku ni kan? Bukan apa, ini produk baru aku ambil untuk buat free gifts. Alang-alang kita ade tu, meh cuba. Pernah baca review face mask ni bagus sangat.

1 paket tu ade orang cakap boleh pakai 3x kalau nak jimat. Aku takde nak jimat-jimat, aku tepek semuanya kat muka. Pastu masa tepek tu, jangan tepek dekat tempat yang ada anak rambut tau. Elakkan jugak bulu kening korang.

Cecair mask ni macam gam sikit. Likat.. dah ratakan kat muka tu, biarkan kering. Nanti boleh rasa muka kita meregang kemain lagi. hah! time tu boleh tarik je mask tu. Macam muka aku kan banyak bulu-bulu halus. Pastu atas bibir tu macam ada misai sikit-sikit. Masa tarik mask tu, rasa nak menangis.
Tapi sangat-sangat bagus sebab rasa muka sangat bersih dah habis segala white head degil pakai pore pack pun tak jalan tapi dengan shiseido face mask ni, ambik ko! keluar habis white head tu.

Bila cakap black mud, jangan bayangkan bau mask ni busuk bau lumpur pulak. Wangi uols!

Mask ni aku bagi free gifts tapi kalau sesiapa nak beli korang kena beli min 10 pcs. Free postage. 1 pcs tu harganya RM 2. Kalau beli lagi banyak boleh diskaun lagi dan lagi.

Kalau nak dapat free, korang boleh beli Maixara C-Sential ke, Aurawhite 400000mg ke, tak pun Ferwhite 500000mg. Semua ada dapat face mask ni as free gifts =)

No comments: