Wednesday, June 26, 2013

Cerah Ke? [Testimoni Maixara C-Sential]

Antara kehebatan Maixara C-Sential ialah mencerahkan kulit. Aku ni dah la jenis kulit gelep-gelep gitu.  So, sekarang bertambah keyakinan sebab dah cerah beberapa tona. Tapi tetaplah tak puas hati kan? Sebab masih ada parut-parut degil yang dah berkumpul bertahun nak dihilangkan. Cuma rasa best sikit sebab parut-parut tu dah pudar. Take time sikit la kot sebab aku ni tak boleh tinggalkan minum kopi.

Bukan aku je makin cerah, Ibrahim pun ikut sama sebab diakan breast feeding so ade tempias-tempias khasiat Maixara C-Sential ke dia.

Kebetulan stok Bedak Tanaka dah sampai semalam jadi aku pun nak tambah free gifts bagi sesiapa yang beli Maixara C-Sential dengan aku. Aku buat dua pakej, pakej A dan pakej B. Masa order boleh nak pakej free gifts yang mana.

Pakej A

Harga ikut HQ Maixara : 1 kotak - RM 99, 2 kotak - RM 190, 3 kotak - RM 270
Free postage
Free gifts : 
1 Obuse Lip Tint
1 Obuse Candy Tint
2 Collagen Eye Mask
2 Shiseido Black Mud Peel Face Mask
Tips pemakanan MCS yang berkesan

Pakej B
Harga ikut HQ Maixara : 1 kotak - RM 99, 2 kotak - RM 190, 3 kotak - RM 270
Free postage
Free gifts :
1 Bedak Tanaka (lime atau ironwood flower)
2 Shiseido Black Mud Peel Face Mask


sms/whatsapp 0126637842 untuk order

the latest me, hasil berMaixara C-Sential #nocamera360



No comments: