Wednesday, June 19, 2013

Today Is My Special Day

Hari ini sambutan hari lahir yang terakhir dalam usia 20-an. Next year dah masuk 3 series dah. huhu.. tapi hati tetaplah rasa muda belia je ni.

This year takde celebrate-celebrate makan-makan tapi my dear husband bagi hadiah best. Bagi aku dah cukup best sangat-sangat. Mungkin bagi orang lain biase je. Tunjuk paper bag je. Isi dalam biarlah rahsia.

Sempena birthday, aku buat promosi untuk barangan yang aku jual. Yang tu, nanti malam-malam sikit aku taip sebab macam setiap barang tu banyak betul free gifts. Tapi sesiapa yang tak sabar dah, boleh sms/whatsapp.

Oh ye... aku ade jual bedak tanaka. Bedak ni tengah meletup di pasaran gara-gara nora danish ada pakai dan jual. Tapi nak bagitau awal-awal yang aku tak jual tate by DEA.

No comments: