Friday, June 14, 2013

Rezeki Masing-Masing

Semalam tengah syok melayan Ibrahim, sekali din sms kata ada kedai jual MCS dengan HA RM **. Siap letak dekat flyers promosi kedai diaorang lagi. Serius rasa macam 'eh kenapa ko ni? bersaing secara sihat la. Tak gentle langsung main turun-turun harga suka-suki tak ikut arahan HQ Maixara.'

Sebenarnya bukan produk Maixara je kedai tu buat macam tu, kebanyakan produk laris kat pasaran diturunkan harga tak ikut harga pasaran. Motif aku rasa la kan, nak curi customer kedai-kedai yang lain. Sebab kedai baru bukak pastu terus buat perangai tak gentle macam ni. Hari tu, boleh la may be nak perkenalkan kedai. Kali ni serius aku rasa orang ni busuk hati.

Pasal Maixara ni aku rasa tak puas hati la. Aku mini stokis ni ikut la harga HQ suruh sebab dah sign contract kan. Tak boleh suka-suka turunkan harga. Tapi takpela.. kita ikut je harga HQ. Keoriginalan produk yang orang jual tak ikut harga HQ tu tak tau ori ke tak. Yang penting, aku ada testimoni yang kuat sebab aku sendiri pengguna MCS. Lagipun, masa din sms tu, tiba-tiba masuk order dalam masa yang sama. Aku pun tak sedih pun. Aku percaya yang rezeki tu sentiasa ada :)

Ini harga HQ Maixara baru update untuk MCS + HA.


pembelian dengan aku akan dapat pos percuma + free 1 obuse lip tint + free 2 collagen eye mask + free candy lip tint ( yang ni aku ada 12 color yang berbeza, aku bagi random je. tapi kalau nak request color sila inform masa order)

color candy lip tint yang available


apa lagi.. cepat-cepatlah order =)

nak order sms/whatsapp 0126637842


No comments: