Tuesday, July 19, 2011

I've Got My First Cook Book

Kecoh je kan? Orang lain tu dah beribu-ribu agaknya buku masakan. Tapi ini sejarah hidup aku. Buku masakan pertama yang aku ada. Tapi aku beli buku untuk buat cupcakes and muffins sebab teruja nak try buat. Pengaruh DC Cupcakes la ni.


Dan-dan gak beli oven , mixer dan peralatan nak buat kek. Din pulak melayan je isteri dia ni. Semalam dah try buat brownies. Jadi tu jadi tapi aku tak puas hati lagi. Sebab rupanya bagi aku tak perfect la. Dah bawa pergi office hari ni sebabnya aku ni bukan makan sangat kek coklat. Seronok nak bakar-bakar je.

Kebetulan bulan puasa pun tak lama lagi. Aku teringin nak buat kuih raya untuk raya pertama sebagai isteri. Sekarang ni dalam proses nak cukupkan peralatan lagi. Ada lagi peralatan yang aku takde. Baru beli yang basic-basic je.

1 comment:

Shakina Farhan said...

wah..best la..supportive husband lina..berusaha lg! yeah!