Tuesday, July 5, 2011

Aku Suka Cuba Makanan Baru (4)

Orang lain duk heboh pasal tutti fruitti, frozen yogurt(froyo) kat twitter. Aku tak pernah try lagi walaupun pernah nampak franchise tutti fruitti ni kat IOI puchong. Bila ramai orang duk berkicau-kicau 'sedap la.. best la.'. aku pun teringin nak try.

Ajak din makan kat franchise Johor tapi din bz la pulak. Tapi macam rezeki nak dapat makan gak, ada buka franchise baru kat Cyberjaya. Siap dapat 50% discount lagi. So, semalam dah pergi cuba. Bagi aku ok la sebab memang aku suka yogurt tapi ntah kenapa aku tak rasa nak lagi lepas tu. macam sekadar cukuplah dapat rasa dah.Semalam try perisa red velvet, buah delima ngan green apple.

Sebab ramai sangat nak merasa tutti fruitti pada harga 50% discount, froyo aku dah cair sikit masa tgh beratur. Tengah-tengah hari panas makan benda-benda sejuk ni memang mendamaikan tekak la. Harga tutti fruitti ni mahal la sikit so takleh nak selalu sangat makan bagi aku yang tak kaya ni. Kadang-kadang boleh la.


p/s: This weekend ada buka franchise baru kat bandar tasik pemaisuri. Akan ada jugak discount 50%.

No comments: