Friday, July 8, 2011

Coret Coret Lina

# 1 - Dah dekat sebulan aku balik Johor tiap-tiap weekend. Walaupun penat rasa seronok balik jumpa orang tersayang.

# 2 - Aku selalu rasa nak shopping secara online atau tak online tapi last-last rasa macam 'takpelah.. tak penting pun. Baik saving'.

# 3 - This week angin memasak datang, mungkin sebab aku puasa kot, tu yang tekak rasa nak makan home made je. Lagi 1, aku pening makan masakan kedai. Banyak sangat minyak. Pening..pening..

# 4 - Tabung suka-suka dah beli tapi aku tinggalkan kat Johor. Jadi bila dapat RM5 dan  syilling 50 sen, aku still simpan dalam purse, cuma aku tak guna la. (aku buat tabung macam viruspadu dan ceeramoon tapi aku tambah syilling 50 sen).

# 5 - Sorry, aku masih tak reply komen-komen korang. Tu sindrom penyakit M. Sorry bebanyak tau. Jangan serik nak komen, aku baca tau komen-komen korang =)

Rasanya tu je kot untuk coret-coret kali ni.

No comments: