Friday, July 29, 2011

Coret Coret Lina

#1- Masalah air dekat apartment dah selesai. Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat. Kalau tak, tak dapat bayangkan mengharungi bulan puasa ni dengan masalah bekalan air.

#2 - Tahun ni, tahun pertama berpuasa bersama suami tapi masih PJJ lagi so weekend aje akan dapat rasa bersahur,berpuasa dan berbuka bersama. Takpela. sekurang-kurang ada daripada takde langsung kan?

#3 - Baju raya aku dah siap. Cepat sangat la siapnya. Puasa pun tak masuk lagi ni. Baju raya din, nanti bulan puasa baru cari.

#4 - Next week, adik aku mula praktikal di office aku. haha.. sudah tidak bebas lagi rasanya ;p

#5 - Hari ni first time getz balik Lipis tanpa aku. Camno tu? adik aku bawa balik getz. Aku kan nak balik Johor petang ni.

#6 - Nak ucapkan selamat menyambut ramadhan buat semua umat Islam. Terutama kepada pembaca blog aku yang tak seberapa ni.

No comments: