Monday, March 21, 2011

Teaser: Majlis Bertandang


Bagi teaser dulu sebab tengah susu ayat nak cerita pasal majlis bertandang. Banyak benda jadi tapi akan jadi kenangan yang tak boleh dilupakan sampai bila-bila. Tunggu no..

9 comments:

ummihasan said...

waa.. cantiknya lina.. tahniah ye.. sorry last minute xdpt dtg, huhu..

Ciare Baha said...

wuahhh cantik dan uniknya linaaa. warna ijau lumut ye? soooo cantekkk. i likeeee :D

K.I.N.A said...

susah nak jumpa warna macam ni..tahniah lina..;)

lina said...

ummu --> takpe2. faham :) agipun jauh.

ciare --> warna kelabu silver baju tu. tapi sbb environment hijau kot tu yg ko nmpk ijau lumut :)

kina --> thanks kina :)

ja_on_seven said...

lina baju ni seswai ar ngan ko..cantekkk

Lala said...

lina! tengah susu ayat ke, susun ayat?hehehe

sukanye dia! senyum seindah suria!

dd dudu said...

cerianye lina! hahahaha

ooo baju color hijau lumut keee

dalam gamba aya nampak cam grey

lawa!!! inila baju yg ko cite hari tu ehh

mesti puas ati kan
pu~

Cik Seni said...

cantiknya linaaaaaa.... :)

suka colour tu...

sori tak dapat datang kenduri ko..takde orang nak bawak aku...huk2... :(

lina said...

ja --> aku rase nak tambah warna ni dlm wardrobe aku :)

lala --> susun tu.tapi malas nak betulkan. ntah ape yg buat sy senyum time tu.

dd --> sgt puas dd :) syukur.

seni --> suke kan? ala.. hasni takpe la. jgn sedih2 tau ~puk ~puk