Wednesday, March 30, 2011

Should I Tell You Or Not?

Planning nak buat protected entry tapi mana ntah coding untuk buat password tu. Malas mencari. blog lama adalah.

Kalau korang (bride to be atau x-bride) tak puas hati dengan vendor, korang sound ke atau terima je seadanya? Tak reti la nak berterus-terang dengan vendor yang 'i tak suka hasil kerja u'. Tapi memang aku down gile. Macam mana ni? huhu..

Dah berhari-hari aku simpan ni dalam hati. Just ngiyau-ngiyau manja meroyan dekat dd ngan din. Any opinion from kawan-kawan semua?

3 comments:

LisaLisut said...

hi lina. i am having the same situation..i pn jenis tak berani nk kata depan muka i tak puas hati.haha tkt kalau let say kite mmg terpaksa hire dia jugak then dia ade simpan bengang ke apa dia pedajal pulak majlis dia buat tak lawa ke apa kan..tu yg dilemma tu.

tsk tsk.i pn tgh down.haish

dd dudu said...

yg ni ribu2 lina.

so jom bgtau die secara halus ;P

-aku penghasut ke-

keke

lina said...

lisa --> benci kan sebab tak leh nak speak out :(

ciare --> aku takde la amik pakej yang mahal-mahal tapi benci la sebab susah sangat nak cakap ' i tak suka hasil kerja u' tu.

dd --> tu la. tengah fikir cara nak bagitau. aku selalu tak act as customer.