Thursday, March 31, 2011

Setan Memang Suka Hasut-Hasut

Kelmarin, masa kau tidur nyenyak-nyenyak kan...Dah la waktu tu macam hujan yang tahap lebat gile sampai bunyi air hujan kena dekat atap rumah kuat sangat (ni waktu aku terjaga la aku perasan).

Masa tidur tu aku mimpi yang din tak sayang aku. Sedih kan bila suami tak sayang isteri sendiri. Yang paling tak best mimpi tu buat aku sedih sangat-sangat. Sampai boleh rasa la hati aku sedih walaupun otak aku duk fikir yang 'din sayang aku sangat-sangat, tu just mainan tidur je'.

Punya la sedih hati aku sampai aku drive gi kerja mata aku berair-air. Tapi aku memang ada masalah dry eye syndrome yang mana mata aku akan berair if kering sangat. Tapi kan hati aku memang rasa la perasaan sedih tu. Huhu.. apa ni, otak dan hati tak selaras.

So malamnya aku sms bagitahu din. Din cakap tu kerja setan je. Biasalah dia suka kacau sebab dia tau yang din sayang aku sangat-sangat. Jahatkan setan ni, suka betul nak hasut-hasut.'Ya Allah, Kau kuatkanlah hati kami untuk menepis hasutan syaitan'.

2 comments:

Nadya Zahid said...

sabar eh beb..mmg mainan syaitan tu...i'm sure u will be happy...
xmo sedeh2 k...

lina said...

nadya --> tu la. saje je kan setan nak buat i sedey2. benci tul.