Thursday, September 13, 2012

Tumpah Darah?

Eh! takde kena mengena dengan aku. Cuma aku nak ulas sikit since ada yang komen tanya pasal isu Salindah dan tumpah darah.

So far, aku tak pernah jumpa face-to-face orang yang dapat masalah tumpah darah mase bersalin after consume Set Salindah. Yet, semalam ada kakak ni dah anak 3 nak masuk yang ke 4 dah ni beli Salindah dekat kedai din. Ok je aku tengok. Dia pun cakap bagus. Kalau tak, buat apa dia nak ulang sampai 4x kalau produk ni tak ok?

Aku ade bace yang orang duk sebar-sebar tu. Tapi memang takde pun cakap produk tu produk salindah. Pastu aku pun tak tau tu jenis sebaran yang sahih atau just rumours. Sebab memang banyak benda gini kat internet. Kita kena bijak untuk tau yang mana betul atau rumours.

Setiap ceraian dalam set salindah tu ada MAL code masing-masing. Ko ingat senang ke KKM nak luluskan produk yang berbahaya guna kod-kod MAL. Tu pun banyak procedure nak kena ikut untuk dapat MAL code tu.

Bagi aku, isu ni memang tak fair sangat untuk pengeluar produk. Sebab aku pun nampak yang positif je after orang consume. Lagipun dah cakap awal-awal. Ini produk alternatif so terpulang la kita nak cuba ke tak :)



2 comments:

Unknown said...

betol org berkenaan tu pon ckp tanpa ada fakta sebab die ikut nasihat doktor...tp hasil bacaan tak penah plak dgr org bercerita ttg isu tumpah darah lepas makan produk salindah...

tp apa pon sy mmg amalkan produk salindah and dlm post yg lepas pon sy ada post ttg kelebihan produk salindah...

Sorila kalo my previous comment buat u marah...=)

lina said...

betul kan? eh! tak marah sikit pun :)