Thursday, September 6, 2012

Mari Berinai

Masa kawen aku tak nak berinai lukis-lukis tapi ntah kenapa time pregnant ni sibuk nak merasa berinai lukis kat tangan. Sebenarnya time cousin kawen bulan 6 aritu lagi teringinnye. Tapi macam ye ke aku nak ni. So postpone je niat tu.

Lepas raya, mengedik balik aku nak berinai lukis. Ni gara-gara bace blog kak vp. Gila kuat influence dunia blog ni kat aku. Asal orang blog bende- bende best mula la nak try same.

Last week tengah din beli barang kedai, aku menyinggah menconteng tangan. Quite mahal buat kat minah india tu. 1 corak RM 10. Nak RM 5 ade tapi design ikut suka dia nak lukis apa. Takut le pulak dia lukis motif haiwan ke apa so redha jela mahal pun mahal la. Tapi buat sebelah tangan jela.

after a week. masih lagi ade coraknye cuma dah comot-comot.

2 comments:

sarahhernyzar said...

hye dear... exchange link jom.
have linked u under pahang blogs. :D

lina said...

ok dear. once ade mase, i update the bloglist k. tapi pernah je singgah blog u :)