Wednesday, September 22, 2010

Cincin Tunang


fuhh...berpeluh nak upload gambar cincin tunang ni. Ni sebab dd nak tengok sangat la. Details pasal cincin leh bagitau ni je:

1) Brand : Habib Jewel
2) Emas 750 sebab diamond tak seswai nak ikat dengan emas 916 atau emas 10
3) Batu diamond bukan zircon. Tapi karat kecil-kecilan je sebab ade 7 biji semuanya.

Yang lain-lain tu biarlah aku dan yang terapat je tau. Tapi kalo nak kepochi gak, pm me. Nak share tapi tak mau dicop menunjuk-nunjuk ;p

3 comments:

dd dudu said...

yeyy lina uploaddd heeee

ciare (^_^)v said...

aku yg tgk ni pon dah bpeluh2...cantek la lina. simple but nice =D tp aku tau harganya x simple.xpela btunang skali seumur hidup ^__-

lina said...

dd --> hehe :p
ciare --> biasa-biasa aje. Orang lain lagi gempak, diamond besar-besar :)