Monday, September 6, 2010

Chit Chat Raya

Baru je dapat email dari bos kata hari khamis cuti ehsan. Bos ni suke betul bagitau last-last minit. Tapi terima kasih bos. Jimat 1 hari cuti. Next year kan nak pakai banyak cuti.

Budak-budak team aku pulak re-apply cuti. Tak pela. Tak mau ikut-ikut orang. Tapi sekarang memang mood malas buat kerja. Tambah environment yang tak best macam kat office. Client site ni agak bising sket. Client slumber badak borak macam nak bagi 1 hall dengar. Tak leh fokus betul.

Baju raya tahun ni tak de kot. Sebab banyak persiapan more on E day. Ade jugak la baju baru cuma pakai on 4th raya ;p Mak pulak bagi 'bonus' besar untuk kami adik beradik. Tapi yang perempuan la. Angah tak dapat mcm aku dan linda dapat sebab dia dapat cash untuk down payment kete. Nilainya sama. Adil betul mak aku ni.

Weekend lepas balik umah, mak sibuk buat bunga pinang untuk hantaran aku nanti. Bersungguh betul dia nak terima menantu kali ni. Barang hantaran tunggu aku balik untuk diy bekas hantaran. Nanti pas raya aku tayang hasil kerja aku kat korang.Tayang awal2 kang hilang seri pulak ;p

Ok, nak balik dah. Malam ni nak gi Jalan TAR. Nak cari tudung tunang.

No comments: