Tuesday, June 7, 2011

Sendayu Tinggi Event

Ini event last month baru sekarang macam ade mood nak cite. Aku dan mak mertua aku gi meeting pengedar Sendayu Tinggi Johor. Akak ipar aku pengedar Sendayu Tinggi (ST) so dapat jemputan dari ST. Ada sesi try-try produk make up ST dan dinner with founder ST, Puan Rozita Ibrahim.

Kami attend event tu bawa aisya sekali. Kalau ikutkan kat kad jemputan tak dibenarkan bawa budak bawah 17 tahun tapi kami minta kebenaran aisya join sekali sebab time tu takde orang nak jaga aisya. Aisya sangat behave tak tak meragam sangat. Such a clever girl =) tapi bila pak uda (din) sampai untuk ambil kitaorang balik, baru aisya berlari 1 dewan.

Aku dah try produk make up ST. Baru tau nak guna each produk tu. Best pulak pakai make up ST ni. Tekstur foundation tu memang smooth dan tak kasar. Pastu color eye shadow pun cantik-cantik. Selama ni memang aku ada 1 set eye shadow, blusher and bedak ST cuma aku tak pandai nak apply sebetulnya. Bila pakai tu macam tak kena je. Then after dah diajar bebetul macam mana nak apply, aku rasa suka dan selesa guna make up ST. Takde la aku pakai hari-hari. Aku pakai time ada event je.


That night gak, majlis dihiburkan dengan penyanyi Bagio. Dah la lagu damasutra tu memang orang suka. Siap ada dia interview mak lagi. Puan rozita pulak berpurdah dengan cantik. 1st time tengok niqab selain color itam.


 Tu je kot nak cite ;p Aku ni fail betul nak buat penutup entry.

1 comment:

dd dudu said...

lina petang ni ajar aku apply eyeshadow dan fondation ;p