Tuesday, June 28, 2011

25+2

Hari ni birthday dd dudu (happy birthday, sayangku!), adik aku angah dan si kecil adam anak ja (happy birthday adam!) tapi aku nak update pasal birthday aku last week. Ye birthday aku dah lepas cuma aku nak la coret-coret kat blog apa jadi. Nanti dah alzheimer, leh ingat balik moment-moment yang sweet itu :)

#1- Mula sedih sebab terpaksa naik bas lewat nak balik Johor jumaat tu. Yela.. masa bersama suami dah kurang berapa jam dah. Haruslah emosi sampai terbuat entry ni.

#2- Sabtu, a day before birthday din bawa beli kain buat baju raya kat Jakel, JB. Aku suka benor kain-kain kat Jakel ni. Tema raya din request maroon tapi aku dah tertukar kaler tema ke kaler lain. Nanti raya haji kita buat tema kaler maroon pulak.

#3- Malam birthday din letakkan kotak yang berbalut siap kad. Aku dah nak tido time tu. Mula-mula ingatkan ada orang bagi hadiah kawen. Sebab selalunya ada je hadiah lagi walaupun kami dah kawen lebih 4 bulan. Siyes terlupa kejap dah masuk birthday rupanya. Hadiah adalah handbag kaler putih. Betul-betul suci kaler beg tu. Nak guna pun takut tau. Anyway, thanks my dear husband =)

#4- Hari birthday, makan tengahari din bawa balik 4 cuppies yang comel. Rupa-rupanya dia gi kedai kek senyap-senyap. Lagipun this year aku request nak kek biasa-biasa je.Cuppies masih ada 2 dalam peti ais.

Itu je celebration yang simple untuk tahun ni. Thanks untuk kawan2 yang wish kat sms, fm, ym dan sebagainya. Umur aku tetap 25 tahun tau ;p

No comments: