Friday, June 10, 2011

Hurt Feeling

haha tajuk.. tak menahan. Aku memang tengah sad sad mood. Buat apa pun semua tak semangat. Except tengok cite Nora Elena. Susah betul la sebab bukan semua benda kita boleh cerita kat orang. Aku rasa yang jadi teruk ni sebab aku duk simpan je. Tak reti nak luah-luah. Pastu kan balik rumah rasa sunyi aje sebab suami jauh, famili pun jauh. Tsk..tsk..

Sebenarnya ada perkara sedih jadi kat orang keliling aku. Tapi ada la tempias sikit kat aku sebab membuka kisah lama yang aku cuba nak lupakan so aku sangat-sangat down. Kat office sampai bos panggil aku sebab nampak kot aku macam lain macam selama beberapa minggu. Diorang risau aku sakit ke apa tapi takde kena mengena ngan sakit aku cuma hati aku ni je yang sakit.

Dah cuba bercuti lama pun tak jalan gak. So sorry la if korang komen aku buat derk je. Rasa tak best sebenarnya buat derk gitu tapi mood swing melampau sekarang sebab perkara itu. Jangan sampai ada benci sudah.

No comments: