Monday, June 13, 2011

Angry Bird Buat Aku Angry

Hari tu orang sibuk-sibuk pasal angry bird ni, tengok kat google chrome ada angry bird.. Huhu.. aku terdownload. Boleh caye je aku 'ter'download hee hee

Duduk melayan angry bird ni buat aku risau je aku makin angry. Sekarang tengah stuck kat level 1-21. Tak mati-mati pulak pig tu. Geram tul. Bila la nak mati ni. angry

Aku dah tengok youtube strategy untuk level ni. Tak berjaya jugak. crying . Dah la tiap kali main angry bird mesti aku ketap-ketap gigi geram. Pastu rasa macam saraf kaki ni automatik nak tendang-tendang sambil bunyi 'hiyah! hiyah!'. Memang boleh melepaskan geram atau marah tapi bila takleh nak abes sesatu level aku rasa nak marah pulak ngan angry bird ni.

1 comment:

dd dudu said...

heri slalu main angry birds ni kat umah. seb baik music die comel hehe