Thursday, February 3, 2011

Fibromyalgia? Neuropathic Pain?

1 day lagi

Tiba-tiba tajuk macam berunsur medikal. Yelah semalam aku ada appointment dengan pakar. Sekarang bukan dengan pakar ortho dah. Pakar medical je kot. Lupa pulak aku nak tanya doktor tu dia pakar apa.

Semalam jugak jumpa doktor bincang-bincang pasal MRI otak bulan December lepas. Struktur otak semua ok dan tak de tumor seperti yang dirisaukan oleh pakar ortho. Alhamdulillah. Tapi sebenarnya diorang still membuat assumption aje. Masih tak dapat dipastikan aku betul-betul sakit fibromyalgia/ neuropathic pain. Sebab aku disuruh try ubat lagi.

Seperti yang dicakap oleh doktor semalam, aku mengalami penuaan.Umur aku boleh dikira muda tapi badan aku mengalami sakit-sakit yang dialami oleh orang tua. Ubat takde kat farmasi hospital sebab ubat baru. Aku kena cari ubat tu kat kat farmasi-farmasi di KL. Side effect ubat yang disuggest oleh doktor tu, aku akan mengantuk. Alasannya suruh saraf-saraf aku berehat.

Okla. Cukup dulu la pasal sakit aku tu. Sebenarnya aku lupa apa nak tulis lagi.

p/s: Esok hari terakhir sebagai single ;p

2 comments:

mun-e said...

hohoho.. aku plak yg neves!

;p

Emme Amalina said...

dear..harap u sabar yea..
and get well soon.. :)