Friday, February 25, 2011

Kali Pertama Nak Travel Ke Rumah Mertua

Perasaan tengah dup dap ni. Walaupun aku dah kawen dengan din 3 weeks tapi ni first time aku nak balik umah mak mertua. Tak pernah sampai sana lagi. Biasa kalau umah sendiri ko paham-paham la. Memang tak de batasan la. Ni umah mak mertua. Kena behave sesangat. Takuuuuuut...

Aku naik bas malam ni from Putrajaya to Larkin. Din amik kat sana.Dah dekat setahun jugak aku tak naik bas jauh-jauh.Sejak ada kereta, mana ada aku nak naik bas dah. Ini macam boleh jadi sejarah hidup jugak sebab 1st time travel naik bas sebagai seorang isteri yang duduk jauh dari suaminya (saje buat ayat poyo ;p)

Nanti omma to be dan suaminya akan tolong hantar aku ke Putrajaya Sentral. Thanks korang :) Nanti korang lambai-lambai aku ey.

Tak sabar nak jumpa orang kesayangan. Bandar Tenggara..tunggu aku! ( ni luah seperti filem KL menjerit.)

Wish me luck ey :)

1 comment:

dd dudu said...

kerang yang gigih

hehe