Monday, November 25, 2013

Motif?

Hari Sabtu lepas, aku gi kursus kat JB. Kursus untuk memantapkan bisnes aku. Macam mana nak market through FB ads.

Sekarang aku tau la sikit-sikit pasal FB ads ni. Dah buat dah pun.. hehe.. ok la ada la respond positif. Tapi kejap tadi aku dapat respond negatif.

Ada komen negatif kat post yang aku iklankan (iklan macam kat bawah entry ni). Sebelum delete aku sempat snap dulu buat bukti. Motif nak komen macam tu? Aku rasa macam 'eh kau ni dah kenapa?'. Ini mesti stok yang jenis tak bertamadun. Bagi aku komen dia tu tak patut. Tak suka la orang macam ni. Buat rugi duit aku je dia klik iklan yang aku buat.
komen hampehdotcom

Kalau la budak ni aku kenal, aku nak sound setepek je. Ko ingat ko hensem sangat ke? Kurang-kurang siti sarah ni orang kenal 1 Malaysia, ada suara sedap, jadi duta produk. Ko? Sedih je kot sebab buat komen kesian macam orang jeles.

Nasihat aku, to those yang ada perangai yang suka kutuk appearance orang, rentikan lah. Buat tambah dosa je. Pastu look at ourself first before cakap yang buruk-buruk pasal orang lain.

Iklan :


Susah untuk kurus??

Royal Slim Lishuo Magic adalah rahsia Siti Sarah
*ada kelulusan KKM
*rasa epal yang sedap
*boleh diambil pesakit kencing manis dan darah tinggi
*sesuai untuk lelaki dan perempuan

1 kotak ( 20 sachet ) RM 110 (SM) / RM 115 (SS)
2 kotak RM 200 (SM) / RM 210 (SS)
penghantaran percuma ke seluruh Malaysia!!
Percuma shaker dan HADIAH ISTIMEWA !!

sms/whatsapp 'SAYA NAK RSLM (BLOG)' ke 0126637842 untuk tawaran hebat ini !!

No comments: