Monday, November 4, 2013

Hogoh Pahang Hogoh!!

Hari ni sepi je dunia blog. Ramai cuti nak sambut awal muharram la ni. Takpe... kita tulis aje sebab ada je orang yang macam aku, menanti orang update blog. Kesian pulak.. refresh tapi sama je blog list update tu.

Semalam pahang menang weih! bangge kaweh jadi anok pahang. Popaleh weih! hehe.. faham ke? sikit je ni. Itu pun aku dah banyak duduk luar pahang, loghat pahang tu dah macam tumpul sikit ;-)

Before game lagi aku dah rasa pahang yang akan menang. Sebab biasanya bila pasukan yang dianggap underdog, dia akan bagi habis-habis. Kira berjuang nak buktikan yang kita boleh jugak. Lagipun tekanan tu bila orang kata kita lawan dengan dengan bekas juara.

Si Matias ni la tanduk bola masuk ke gawang TRW

Walaupun apa pun, piala malaysia tetap di pantai timur. This is pantai timur uols!!! 

Hari ni family dari pahang nak datang. Nak bawa diorang gi mana kat johor ni pun aku tak tau. Nama je dah duduk johor berapa tahun. Yang aku tau jalan nak gi JPO, Plaza Angsana , Uptown pandan, City Square tu tau la ;-)

Esok johor cuti Awal Muharram so esok takde postage. Tapi hari ni siapa nak selit order sempat lagi ni.   Kalau selit order malam nanti, rabu baru aku pos sebab pejabat pos dah tutup. Ok la.. selamat bercuti bagi yang bercuti. 


No comments: