Friday, November 22, 2013

Cuba Restoran Hj Shahrin Low

Restoran Hj Shahrin Low ni Quite femes kan? Kat KL ade beberapa cawangan tapi aku tak pernah cuba. Kat johor ni pulak pernah jumpa kat Bandar Baru Uda , tepi jalan besar nak ke Danga Bay tu. Pernah nak ajak din tapi tak tercakap-cakap pun.

Sekali hari tu ada urusan kat Larkin Perdana. Eh! ada bukak restoran Hj Shahrin Low la. Dah la promote nasi ayam. Din kalau nasi ayam memang nak try punya.

Din order nasi ayam. Aku order cantonese yee mee. Mencabar hokey nak makan kali ni. Ibrahim jenis tak duduk diam. Kalau tak duduk diam jenis tahap 1 - berdiri atas baby chair boleh la tahan lagi. Ni dah tahap berapa aku tak tau. Siap panjat naik atas meja. huhuhu... terpaksa gilir-gilir makan dan take turn jaga dia.

Makanan dia bagi aku biasa-biasa je. Sebab pernah makan kat chinese muslim yang lagi best. May be sebab kitaorang order pun yang jenis biasa-biasa je kot.

cantonese yee mee dalam claypot

nasi ayam

selit muka puan punya blog dan anak kesayangan. ceritanya puan punya blog mekap la pakai foundation segala. pastu dia rasa horror muka berbedak tebal, terus padamkan mekap. Sebenarnya aku sekarang selesa je muka takde mekap. Paling-paling pun just pakai bedak compact pastu lip tint je.

No comments: