Tuesday, April 19, 2011

Orang Malaysia Memang Cepat Panik

Semalam ada terbaca dekat 1 blog ni pasal suh tukar email login kat blogspot guna hanya email gmail. Aku pun siasat punya siasat rupanya ada note kat blogger buzz. Yela selama ni mana nak bukak tab blogger buzz kat dashboard tu.


Baca ayat pertama..
(This message only applies to a tiny fraction of users who haven’t logged in to Blogger since 2007. If you’ve logged in to Blogger at least one time since 2007, you won’t be affected and can disregard this message.)


Aku dah macam.. oho.. takde kaitan ngan aku. Sambil tu aku duk tengok email yahoo yang aku guna utk login blogger. Bukan dah converted as google account ke? Itu yang aku paham. So, mana datangnya kena tukar email login kepada email gmail?


Same goes macam promo koloni tu. Seyes ramai yang freak out. Tapi yang tu tak leh nak salahkan orang yang freak out la sebab ada ke nak kait-kait isu alam segala. Dah la orang tengah risau pasal apa yang jadi kat jepun. 


Moralnya, pasni sila la pastikan betul-betul info tu sebelum warwarkan kat blog memasing. Orang Malaysia ni dah la cepat panik. 

No comments: