Wednesday, April 13, 2011

Coret-Coret Lina

tajuk tiru dd..

Sebenarnya memang banyak benda nak cerita tapi aku ada masalah malas dan rasa macam poyo pulak nak cerita benda yang aku rasa personal kat korang. Nama je blog ni linapersonaljournal tapi aku macam rasa tak best nak cerita kat korang. Sampai tahap aku rasa nak private blog ni. Aci tak kalo aku privatekan?

buat coret-coret secara point la

#1 - getz dah seminggu kat bengkel. Gearbox confirm rosak. Bukan semua la. part of gearbox je. Cuma spare  part sangat susah nak cari dan mahal dari ganti 2nd hand gearbox. So tukar gearbox 2nd hand aje. Kos, korang paham-paham la kalau kete import harganya macam mana. Parak..parak.. tapi bersyukur sebab kami masih mampu nak bayar maintenance getz.

#2 - 3 weeks in a row balik bandar tenggara on weekends. Seronok pulak tolong din jaga kedai =)

#3 - lately rasa nak bikin cupcake tapi dah lama tak buat. Last sekali buat cake masa tingkatan bape ntah. Ini terpengaruh bila tengok DC Cupcake kat starworld channel.

#4 - dah start lupa makan pregabalin jadi badan mula tak sihat. oh.. I hate this..

rasenye tu je la dulu. lain kali pulak coret-coret ;p

No comments: