Wednesday, July 3, 2013

Bertenang Wahai Lina

Bertenang.. bertenang.. ambik nafas.. ambik nafas..

Fuh!!! Berpeluh ketiak, membungkus parcel lelaju. Tu la, orang lain guna courier bag, ko nak eksen pakai kotak bagai. Hahahaha.. mari gelakkan diri sendiri.

Ekceli, aku baru je sampai rumah. Sampai-sampai terus balut parcel. Mana tak rasa nak pitam..Kali ni kitaorang restock barang kedai sampai terlajak keesokannya. Tak plan pun nak tido kat johor sana. Sebab semalam dah lewat sangat pastu kita check in je la hotel. Tapi hotel bajet je la sebab untuk tido je kan? Lagipun kalau hotel gempak-gempak pun dah rugi banyak sebab check in pun dah pukul berapa.

Oh ye.. bedak tanaka dapat harga bagus, so nanti aku akan bagitau harga yang baru dan yang pasti, lebih murah. Meh beli meh!

Aku nak ambil Maixara White Essential yang baru tu tapi malangnya dekat HQ pun habis stok sekarang ni. Memang laris kebaboom. Aku nak cuba pun tak sempat nak dapat stok lagi ni. Hope sangat before puasa dapat la stoknya, so boleh cuba dan buat review. Formula Maixara yang ni memang the best dari minuman kecantikan yang lain. Tu yang tak sabar tu kan? By next week, kita tengok lagi ade tak stok kat stokis ni. Kalau ada, nanti aku bagitau korang.

Maixara C-Sential tetap ada stok. Boleh sms/whatsapp untuk order. Aku cuba sebaik mungkin jawab soalan korang :)

oklah.. ibrahim tu senyap je. Kang memacam dia buat pulak dalam senyap-senyap tu. Bye korang!


No comments: