Friday, March 22, 2013

Penagih Kafein Tegar

Salah satu nak bagi Miaxara C - Sential cepat berkesan ialah kurangkan pengambilan kafein. Pastu kena banyakkan minum air. huaaaaaaaa.....

Aku adalah penagih kafein tegar. Tambah- tambah kopi. Tak kesah la kopi hitam, putih. Masa pregnant je aku cuba control pengambilan sebab tak tahu perkembangan baby dalam perut macam mana so takut la nak minum benda-benda berkafein. Tapi ada jugak la minum sekali dua dalam tempoh pregnant tu untuk buat rasa-rasa jangan kempunan.

Sekarang aku dah makan Maixara dah. Cuma aku tak berhenti minum benda berkafein lagi. Macam mana nak berkesan kalau gini. Macam mana nak cantik dan sihat kalau tak berkesan Maixara ni.

Tapi alhamdulillah... ada jugak kesan positif pengambilan Maixara even aku tak berhenti pun ketegaran aku meminum kopi. Ini tiap satu minit mesti aku nak usap-usap raba-raba kulit muka aku. Rasa licin dan halus. Din cakap kang naik jerawat pulak kalau asyik buat macam tu. Takpe.. Maixara kan ada. hehehe.... tapi serius aku rasa suka dengan kesan pengambilan Maixara ni.

Sekarang aku bertekad nak kurangkan sikit minum kopi pastu nak minum air putih bebanyak bagi berkesan lagi Maixara ni. Suka ok kalau kulit jadi halus, licin dan flawless.

So kepada sesiapa nak try Maixara C -Sential, meh beli meh! Sekarang pulak harga promosi. Boleh tahan untuk 2 bulan pengambilan dengan sebotol Maixara C -Sential.

free postage + free gift.

sila sms/call/whatsapp : 0126637842 lina
atau email : haslina. hairudin@gmail.com

No comments: