Monday, March 11, 2013

1st Time Driving Berdua Dengan Ibrahim

Tak ingat bila dah kejadian berlaku. Tapi bulan februari la. Time ni aku nak pergi kedai runcit beli roti. Aku mula-mula risau jugak if Ibrahim buat ragam ke masa aku drive. Alhamdulillah semuanya ok. Cuma Ibrahim buat ragam bila kereta berhenti sampai kat rumah.

First short trip pergi kedai runcit berjaya. Then, esoknya aku bawa dia ke kedai din. Yang ni tak berapa berjaya sebab half way dia menangis nak susu. Tak tenang nak drive tapi nasib nangisnya manja-manja aje. Tapi aku takdelah serik pun. Boleh lagi aku nak handle.

Berjasa betul baby carrier Ibrahim ni. Walaupun murah-murah aje tapi senang la jugak aku ngan din nak bawa dia ke mana-mana. Cuma Ibrahim macam dah sempit-sempit dalam tu. Tak tau la berapa bulan lagi boleh pakai ni.

2 comments:

Unknown said...

comel nye ibrahim... =)

salam kenal..ila follow sini

lina said...

hi mama ila.

salam kenal too :)