Thursday, March 28, 2013

Baru Ada Keyakinan

After few days try Maixara C-Sential, memang kulit aku makin ok. Serius tak tipu. Sebelum ni, nak camwhore pun segan.

Pastu since Ibrahim lahir takde gambar kami berdua. Punyalah takde keyakinan diri. Rasa macam horror sangat keadaan kulit muka aku tu.Ibrahim pulak dah 3 bulan ++. Nanti bila besar, dia ingat aku bukan mummy dia pulak sebab gambar time baby takde pun gambar berdua ngan aku. Gambar dia sorang-sorang , takpun gambar dia ngan abah je ada.

Sekarang, muka pun dah ok. Nak tayang banyak-banyak kat blog, IG ngan FB pun tak kesah dah. See.. ini gambar pertama kami berdua. Muka aku dah ok sikit kan?


Hope dapat muka flawless macam Ibrahim. Baru nampak muda dari usia. Kalau tak, muka makcik-makcik dah aku ni. Tapi sekarang ni tayang muka je berani. Badan masih mok-mok lagi. Maixara ada keluarkan lotion untuk slimming ~ Maixara Slim Look. Nak cuba lah. Lotion ni paraben free so tak payah takut kena kanser ke ape.


Kalau kat FB page rasmi Maixara, ada contest untuk pengguna Maixara C-Sential dan Maixara Slim Look. Hadiah lumayan sangat. Aku pun nak cuba jugak la. Mana tau la menang kan? Dapat duit, dapat barang Maixara, pastu dapat pulak trofi dan pakaian tajaan Butik Mama. Nak bagitau satu-satu hadiahnya apa nanti kemain panjang entry aku ni. Korang tengok sendiri poster ni.



Sesiapa nak dapat barangan Maixara, ni harganya:

Maixara C-Sential  : Sekotak - RM 99.90
                                 2 Kotak - RM 190.00
                                 3 Kotak - RM 270.00

Maixara Slim Look : RM 89.00

Maixara Twin pack promo ( Maixara C- Sential + Maixara Slim Look ) = RM 179.00 ( kalau tak harganya RM 188.90 tau)

**updated: harga promosi ni untuk bulan Mac tau. Dengarnya HQ nak suruh jual harga asal after habis bulan Mac. so sesiapa nak restock atau nak beli, cepat-cepat order. Ada berapa hari je lagi nak abis bulan Mac.

Kalau beli apa-apa dari aku, mesti ada free gift punya dan penghantaran adalah percuma. Tapi free gift may be beza-beza sikit la sebab ikut stok apa yang ada. Kalau nasib baik, boleh pilih antara free gift yang available.

So, jangan segan-segan nak order ey. Boleh contact aku untuk tanya atau order.

SMS/Call/Whatsapp : 0126637842 lina

tak pun boleh jugak email : haslina.hairudin@gmail.com

dm kat twitter pun boleh : haslinahairudin

pm kat FB pun boleh jugak : Nurul Haslina Hairudin

lastly, kadang-kadang aku update hasil pakai produk-produk ni kat Instagram (IG) :haslinahairudin

nah! ambik ko! macam-macam channel boleh contact aku. Selamat membeli =)




No comments: