Thursday, August 18, 2011

Coret Coret Lina

# 1 - Tengah busy tapi curi-curi masa nak update blog. Ini macam preview entry-entry akan datang kot. Kalau aku ingat nak update la.

# 2 - Kita mulakan dengan kejadian Selasa lepas. Aku kena serangan gastrik yang memaksa aku berbuka puasa. Seksa rasanya tapi sebab dah pernah jadi kejadian macam tu, so tau la macam mana nak handle tanpa perlu admit ward. Syukur. Tapi puasa la tergadai. Sangat tak suka!

# 3 - Semalam berbuka anjuran office di Tropicana Golf Resort kat Damansara. Sedap! dan  puas hati makan tapi sebab aku masih dalam fasa nak baik gastrik so makan secara berhemah.

# 4 - Aku sekarang tengah belajar PHP (Ini bahasa pengaturcaraan ye kawan-kawan. I know some of you bukan orang IT). Ala-ala buat research untuk project baru office. Seksa jugak nak paham guna framework dalam PHP ni tapi aku seronok sebab dapat belajar benda baru.

# 5 - This weekend tak balik Johor. Ada few kerja yang nak di'settle'kan di KL ni. (T_____________T). tapi takpela... Next week dah balik beraya! Hoyeah!


No comments: