Monday, July 5, 2010

Sudah Berminggu-minggu..

Aku dah berapa minggu outstation di U**, Kuantan. Dekat 4 minggu kot. Tapi tak de 1 ujung minggu pun aku stay kat sini. Minggu first balik Lipis sebab Alang punya kenduri, 2nd weekend pulak ke Machang bestie's wedding belah pompuan, Minggu ke-3 bestie's wedding belah lelaki, dan last weekend ke Trolak Selatan,Perak geng puteri 7 (ateh)'s wedding.

Musim orang kahwin sekarang ni. Mana yang sempat aku cuba jugak hadirkan diri. Mana yang jemput, aku tak dapat datang tu, sorry bebanyak. Aku dah cuba, tu je yang mampu dengan situasi 'wanita berkerjaya' ni.

Insya-Allah jika tak de aral melintang, aku akan selesai ber'outstation' kat Kuantan ni so boleh berjimba-jimba di 'bandar yang sibuk'. Boleh tengok wayang, boleh ber'karok', boleh makan sushi.. erm what else ey yang aku dah lama tak buat sejak ber'outstation' ni?

Bila dah balik KL, aku wajib menyelesaikan urusan-urusan M*****. Erghhhh!!! terus kesihatan tak stabil bila fikir benda ni. Doakan yang terbaik jela buat aku. Walau apa terjadi pun untuk benda alah ni aku dah redha cuma sekarang aku perlu mengembirakan hati-hati orang lain jika aku berjaya menghabiskan bende alah ni.

2 comments:

dd dudu said...

terus badan rasa panas, kepala rasa berdenyut2 ;p

lina said...

betul.. betul.. penyebab penyakit paling bahaya dalam dunia ;p