Friday, July 16, 2010

Pilihan Design Baju For E Day

Since E day aku diplan bulan raya, jadi aku nak simple-simple aje. No lace for that day. Manik-manik boleh lagi la sebab nanti tak seri pulak baju aku. Jadi, baju untuk E day adalah baju raya jugak.

Aku nak yang plain, fabric jenis chiffon dan warna plum a.k.a purple gelap. Ingat nak cari yang ready made je sebab baju-baju gini banyak je jual time-time nak raya. Sebenarnya tak de tailor nak terima tempahan aku. Yelah orang dah tempah baju raya berpasang-pasang since last 1-2 month kan. Pasrah aje memakai baju ready made untuk E day.

Aku google design baju-baju yang bakal aku pakai untuk E day. Tapi ni tahap pemilihan secara kasar baru, nanti secara halus tak tau macam mane. Kot-kot berubah taste ke. But, aku nak yang terbaik untuk hari itu walaupun simple je.


credit to: butik warna menawan




credit to: Wanz Collection

5 comments:

dd dudu said...

ok ok setuju

chiffon purple gelap, ok2 setuju

haha

lina said...

haha :)

bini edy said...

lina, sy rasa trend skang kale pastel combine kale terang, like peach+turqoise. turqoise utk bunga2 dia. pastu peach tu plain jek..minimalis, simple but adorable. get it? hehee..selamat bersedia, lina.nnt kalau YM, saya bgtau katne contoh dia k.

bini edy said...

camni2,
http://3.bp.blogspot.com/_l5unINE3VqQ/S8CUE185NmI/AAAAAAAAAaU/HPrPUdz0rS4/s400/IMG_1229.jpg

lina said...

thanks lisa.. hehe contoh awk bg ni sweet sgt. pastel kaler mcm tak seswai la ngan tone kulit sy yg gelap ni.. huhu