Thursday, May 23, 2013

Promosi Aurawhite RM 135

Aku kan asyik cerita pasal MCS sampai lupa aku jual macam-macam produk sebenarnya. Tu la din tak bagi aku minum aurawhite, kan aku anak tirikan aurawhite kat blog ni. hehehe.. salahkan orang lain pulak la kite.

Hari ini, adik-adik.. akak-akak.. makcik-makcik.. saya nak cerita pasal aurawhite glutacollagen ye semua. (gaya promo produk kat wanita hari ini). hahaha.. ok serius.. serius..

Aurawhite GlutaCollagen ni sebenarnya dah banyak testimoni tapi aku baru share sekali je rasenye kat blog ni.

Memang aku tak makan, tapi ade customer yang beli dengan aku cakap pasal keberkesanan produk ni. Ade sorang tu dalam seminggu dah tunjuk kesan positif. Kalau ikut logik sains pun cecair lebih senang serap dari bentuk pepejal. Bila dah cepat serap so kesan pun cepat la nampak kan? Ish.. aku cerita ni pun masih rase kekesalan aku sebab tak dapat try Aurawhite. Menci.. menci..menci..

Cerita panjang pun tak guna kan? Senang cerita aku buat promo



Aurawhite 400000mg (yang botol kecik tu tau)
Harga : RM 135.00 
Free shaker
Free 3D mask
Free 3 eye mask Free 1 Obuse lip tint
Free sabun susu beras
Free sabun slimming n firming
Free postage

sms/whatsapp : 0126637842 untuk order

** ade jugak customer yang campur makan aurawhite + MCS. Tentulah hasilnya pun meletup-letup uols. Pagi before breakfast minum aurawhite. Malam before tidur makan MCS**

Kalau pakej combo aurawhite + MCS, sms/whatsapp me untuk harga termurah di pasaran.

No comments: