Monday, May 27, 2013

Monday Talk

Hari ni, isnin kan? dulu kalau isnin je mood ke laut. Konon-konon Monday Blues la. Tapi sejak berenti kerja ni, dah takde isitilah monday blues dalam hidup aku. Lagi suka hari Isnin ade la.. sebabnya esok selasa. Selasa hari aku ikut din keluar JB.

Dari melayan monday blues tu, meh shopping ferwhite,maixara, aurawhite dengan aku. Korang dah gaji kan? kan? kan? Maixara tengah promosi tu untuk yang takde HA. Sebenarnya stok yang takde HA ni yang banyak testimoni sebab ini produk yang mula-mula keluar. Yang HA tu baru je dalam sebulan keluar kat pasaran. Harga dan promosi korang boleh tengok sidebar belah kiri blog aku ni ey.

Aku sekarang dah kena berebut kalau nak guna ipad dan tv dengan my 5 months old baby. Ibrahim sangat pandai. Nampak tv pasang cerita yang aku suka tengok, dia merengek-rengek. So, aku pun alihlah disney channel. Diam terpaku dia menengok kartun. Ipad pulak, tengah sibuk nak check FB, dia datang dekat kaki aku. Sambil membebel-bebel bahasa baby dia, sambil tu jilat-jilat kaki aku. Tak boleh jadi, angkat dia, letak ipad depan dia terus diam terpaku. Surprising, dia dah pandai nak alih-alih video youtube. Tak padan kecik ;)

ok, la.. tu je pun nak cerita. Nak sambung buat kerja before wanita hari ini start ;) bye..

No comments: